مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 

استعمال از متن پیوند گردیده در نوار منو
این آیتم وقتی آیتم به کارگیری قرار میگیرد که یوزرها در کشف کردن طراحی سایت نوار منو نقص‌ دارا هستند. یک چاره دیگر این میباشد که وقتی که مخاطب روی منو جنبش می‌نماید، شیت خوان اسم تک تک نصیب‌های زیرمنو را با صدای بلند اعلام نماید. بدین ترتیب استفاده کننده روی قسمت متبوع کلیک خواهد کرد و به کاغذ‌ی متبوع هدایت گردد.

علاوه بر این مورد ها، بهتر میباشد که منوها، زیرمنوها و دکمه‌های جانور در کاغذ با دست‌کم اندازه‌ی 44 پیکسل پباده سازی شوند. صرف لحاظ از پباده سازی اساسی منو که بایستی آیتم اعتنا قرار گیرد، نوار پیمایش منو، از مهم‌ترین نصیب‌های هر تارنما میباشد. همانطور که به کارگیری از تگ alt تصویر می تواند توضیحی مطلوب برای عکس تنظیم نماید، متن لینک و پیوند گردیده نیز قادر است به به هنگام پیمایش استفاده کننده در ورقه بسیار موءثر باشد.

برای پباده سازی یک رابط کاربری مطلوب می بایست مورد ها بخش اعظمی را در حیث گرفت البته برخی مورد ها اهمیت بیشتری دارا هستند. در‌حالتی که مجموع مفاد خاطر گردیده در‌این نوشته‌ی‌علمی در حیث گرفته شوند، قادر است فیض‌ای مطلوب در پباده سازی رابط کاربری در بر داشته باشد.

در بعضا مفاد به کارگیری از گزینه‌هایی با کنتراست رنگی بالا تحت عنوان تکنیک پباده سازی رابط کاربری، وبسایت را بدیهی‌خیس و در دسترس‌خیس قرار می دهد.

در بعضا موردها، متن جان دار در برگه با بک گراند ورقه کنتراست بالایی ندارد. در‌این موردها می بایست رنگ گزینش گردیده برای متن به خیر و خوبی سنجیده شود تا استفاده کننده ریلکس‌خیس بتواند از رابط کاربری وبسایت به کارگیری نماید.

 

استعمال از متن پیوند گردیده در نوار منو
این گزینه وقتی آیتم به کار گیری قرار می گیرد که یوزرها در یافت کردن نوار منو خلل دارا‌هستند. یک راهکار دیگر این میباشد که هنگامی که استفاده کننده روی منو تکان می‌نماید، برگه خوان اسم آحاد قسمت‌های زیرمنو را با صدای بلند اعلام نماید. به این ترتیب استفاده کننده روی نصیب متبوع کلیک خواهد کرد و به شیت‌ی متبوع هدایت گردد.

علاوه بر این مورد ها، بهتر میباشد که منوها، زیرمنوها و دکمه‌های جان دار در ورقه با دست‌کم اندازه‌ی 44 پیکسل پباده سازی شوند. صرف حیث از پباده سازی اصلی منو که بایستی گزینه اعتنا قرار گیرد، نوار پیمایش منو، از مهم ترین قسمت‌های هر تارنما میباشد. همان گونه که استعمال از تگ alt تصویر می تواند توضیحی مطلوب برای عکس تهیه و تنظیم نماید، متن لینک و پیوند گردیده نیز قادر است به به هنگام پیمایش مخاطب در کاغذ بسیار موثر باشد.

برای پباده سازی یک رابط کاربری مطلوب بایستی مفاد بخش اعظمی را در حیث گرفت ولی بعضی موردها اهمیت بیشتری دارا هستند. در حالتی‌که کل مورد ها خاطر گردیده درین نوشته‌ی‌علمی در حیث گرفته شوند، قادر است سود‌ای مطلوب در پباده سازی رابط کاربری در بر داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 16:16

 

کنجکاو شدن مخاطب یا این که سطح رفتاری:
مغز ما در‌صورتی‌که که تارنما در نگاه نخستین جذاب و دیدنی باشد، طراحی سایت کوشش خواهد کرد تا داده ها کافی درباره با آن شی کسب کند. الگوهای رفتاری ما بر پایه ی این جذابیت اول برانگیخته می گردند و سبب ساز میگردد درباره‌ی آنچه که دوست داریم از لحاظ احساساتی به هیجان بیاییم.

از این رو دو‌مین گام در طراحی وب سایت مبنی بر تحریک فضولی، احساسات و نیز تشویق یوزرها به جستجوی بیشتر داخل یک وبسایت است. هنگامی که یک استفاده کننده این چنین به هیجان بیاید به آسانی با پیگیری لینک و پیوند های وب سایت یا این که اسکرول کردن صفحه ها و یا این که لبریز کردن فرم های فراخوان (CTA) ارائه گردیده داخل وب سایت میپردازد.

 

مشغول شدن استفاده کننده یا این که سطح بازتابی:
بالاترین سطح از فرایندهای فکری شناختی ما این مرحله میباشد. آنالیز و قضاوت منطقی در رابطه آنچه که مخاطب چشم در‌این مرحله رخداد می افتد.

البته نکته قابل توجه این میباشد که استفاده کننده وبسایت با تاثیری که از دو مرحله گذشته گرفته به مرححله سوم رسیده میباشد. و بایستی گفته که در‌این مرحله میباشد که بایستی برای وی مشخص و معلوم خواهد شد که سرویس ها وب سایت چه می‌باشد و فرآورده آن کدام میباشد و چرا این کالا و سرویس ها برای وی اثر گذار میباشند.

اصطلاحا در‌این مرحله بایستی تمامی کارت ها روی میز قرار بگیرند.

 

 

با اعتنا به جهت رمانتیک، یوزرها با آن که میدانند مقصود آخری وبسایت فروش متاع یا این که سرویس ها میباشد، البته احساس دفاعی به آن نمی گیرد. بدین ترتیب با اعتنا به تک تک آن چه که دیدیم طراحی وب مبنی بر احساسات موجب تحریک شدن سلسله ای از عکس العمل های دیوانه خواهد بود که در بالا یوزرها را با جذابیت در دام خویش می اندازد و بعد از آن با تشویق و فضولی آنها‌را به جستجوی بیشتر در وبسایت ترغیب می کند و در مرحله سوم آن‌ها متوجه میگردند که مجموع این عملکرد ها برای چه هدفی بوده میباشد.

مهم ترین جنبه ی یک سایت ارائه ی یک تجربه ی کاربری مخصوص بوده که بر مبنای جذابیت ها بصری، خلاقانه و اطلاعاتی و غیره میباشد. اگرچه ساخت وب سایت صورت گرفته گردیده توانا باشد یکی این تجربه ها را ارائه کند، شما می بایست اعتقاد کسب فرمایید که بازدید کنندگان وبسایت شما در آینده بازدید مجدد ای از وبسایت شما خواند داشت.

شما می‌توانید ایده ها خویش را از وبسایت های اهل ایران که طراحی سایت آنان بر طبق احساسات میباشد و شما از آن‌ها بازدید نموده اید را با ما در بین بگذارید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 15:46


XML یک گویش علامت‌گذاری میباشد که کاربردهای متعددی طراحی سایت  در جابه‌جایی داده‌ها داراست. درین درس از زمان نقشه منش ساخت وب سایت، ارزیابی میکنیم XML چه می باشد و چه کاربردهایی دارااست.

XML چه میباشد؟
XML مخفف Extensible Markup Language و به معنای لهجه نشان‌گذاری توسعه‌پذیر میباشد. از این جهت بدین گویش توسعه‌پذیر میگویند که شما به راحتی میتوانید هر تگ دلخواهی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید. این ابزار برای تیم‌بندی و جابجایی داده‌ها به کار گیری می شود و ظاهرا تارنما هیچ اثری ندارد.

تفاوت XML و HTML
مقصود xml جابجایی و جابه‌جایی داده با دقت بر مضمون‌ آن میباشد. درحالی که html برای اکران داده‌ها با تاکید بر ظواهر آن به‌وجود آمده میباشد. (برای مطالعه‌ی بیشتر در مورد HTML به نوشته‌ی‌علمی‌ی HTML چیستمراجعه کنید.)
همینطور تگ‌های xml از گذشته تعریف و تمجید نشده‌اند و همین زمینه سبب گردیده این لهجه بسیار منعطف و قابل گسترش باشد. به عنوان مثال در HTML تگ‌های h1،p و… از پیشین تعریف و تمجید گردیده‌اند ولی در xml شما میتوانید تگ ما یحتاج خویش را ساخت و ساز نمائید.

 

کاربرد xml چه است؟
XML داده ها را فارغ از قالب‌بندی خاصی در خویش ذخیره می‌نماید. همین قضیه سبب ساز می‌گردد در هر سیستمی قابل حمل باشد و برای اکران آن نیاز به hardware یا این که برنامه خاصی نباشد. این انعطاف سبب ساز گردیده در نرم افزار‌نویسی اینترنت و گوشی آیتم استعمال قرار بگیرد.

یکی‌از دیگر از کاربرد‌ها، این میباشد که شما می توانید متن ها دلخواه خویش را در قالب یک پوشه xml ذخیره فرمائید، آن گاه با امداد html سوای دقت به متن، به پباده سازی ظواهر بپردازید. در انتها با یاری یک سری خط کد جاوا اسکریپت، متن های xml را در قالب html اکران دهید. این عمل منجر میگردد هر فرصت که نیاز میباشد بتوانید متن‌ها را فارغ از تغییر تحول ظاهری و کدهای html‌ تغییر و تحول دهید.
برای مطالعه‌ی بیشتر به نوشته ی علمی‌ی معرفی جاوا اسکریپت رجوع نمایید.

مثال‌ای از کد XML
در‌پی مثال‌ای از کد XML را مشاهده میکنید. همانگونه که گفته شد، تالیف کننده به راحتی قادر است تگ‌های دلخواهی با اعتنا به نیاز خویش ساخت و ساز نماید.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

 

    Belgian Waffles
    $5.95
    
   Two of our famous Belgian Waffles with plenty of real maple syrup
  
    650


کافیست notepad را بازکرده و کد بالا را در آن بنویسید. آنگاه کد را با پسوند xml. ذخیره نمایید. این کد در همگی‌ی مرورگرها قابل اجراست.
در‌این کد به یاری تگ دلخواه breakfast_menu یک منو برای ناشتایی تاسیس شده است. نکته ای بایستی به آن دقت نمائید این میباشد که کدهای xml خروجی خاصی ندارند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 21:40

۶-از امرها Queries مدیا در وبسایت به کارگیری نمائیدابزار Queries برای او‌لین توشه برای قسمت طراحی سایت جستجوی رسانه ها در لهجه نرم افزار نویسی CSS معرفی شد. Queries به شما این قابلیت و امکان را میدهند که بتوانید دکوراسیون سایت خویش را بر طبق پهنا و بعدها متفاوت، تهیه نمایید. ساخت سایت ریسپانسیو به شرطی توفیق آمیز خواهد بود که از Queries مطلوب در موضع های درست استعمال شود. فعالیت با این نصیب به تخصص و علم نرم‌افزار نویسی نیاز داراست که می‌توانید اجرای ماهر آن در ساخت سایت واکنشگرا را به دسته پنتاما بسپارید.
۷-به فرم های جان دار در وبسایت ها، امکان کیبورد را اضافه فرمائیدیکی بخش هایی که کم و زیاد در تک تک سایت ها می اقتدار آنان را رویت کرد، فرم های منحصر ورود داده ها می‌باشند. این فرم ها بر پایه ی نوع کار وبسایت، تهیه میگردند؛ فرم نام نویسی، فرم تصویب پیشنهاد خرید، فرم ورود داده ها، فرم پرداخت اینترنتی و …، مثال هایی از فرم تارنما ها میباشند.
نکته بسیار اساسی در ساخت سایت ریسپانسیو، طرح ریزی کیبورد برای این فرم ها میباشد. به عبارت بی آلایش خیس، به وسیله این قابلیت و امکان در ساخت سایت واکنشگرا، استفاده کننده با هر دستگاه هوشمندی که از وبسایت بازدید نماید و تصمیم بگیرد این فرم را کامل شدن نماید قادر است از کیبورد مجازی به کارگیری کند. هر فیلد در فرم تارنما از روش کیبورد بی نقص میشود.
۸-به بعد ها و اندازه دکمه های وب سایت و منوها اعتنا فرماییدساخت وب سایت ریسپانسیو هنگامی توفیق آمیز خواهد بود که یوزرها بتوانند آحاد جزئیات تارنما را در گوشی خویش مشاهده نمایند. این توضیح درخصوص دکمه های تارنما، اهمیت پیدا می نماید. دکمه های وب سایت، دکمه ها یا این که به عبارتی جعبه هایی می‌باشند که استفاده کننده برای عمل با وبسایت بر روی آنها کلیک می نماید؛ مانند دکمه خرید، دانلود فولدر، اکران عکس، اکران جزئیات، توضیحات بیشتر و … .
سفارش می کنیم این نوشته‌علمی را هم بخوانید:ساخت وب سایت اینترنتی سوای نیاز به مراجعه در روز ها کووید 19بعدها، اندازه و رنگ دکمه های تارنما را بایستی به اعتنا تهیه و تنظیم نمایید تا قابل کلیک کردن باشند. به اندازه پیکسل ها در این زمینه اعتنا متعددی داشته باشید. پباده سازی این موردها جزو جزییات های طراحی وب ریسپانسیو می‌باشند و به تخصص و مهارت متعددی نیاز دارا‌هستند. سفارش می‌کنیم این فعالیت را به دسته پنتاما بسپارید.
۹- تایپوگرافی وبسایت را seo نمائید

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 22:01


در پیشین به صورت کامل درباره با فراگیری پلاگین  طراحی سایت   EDD یا این که Easy Digital Downloads حرف کرده ایم، در حال حاضر پیرو مبحث پیشین قصد داریم درین نوشته‌ی علمی طریق نصب و فعال سازی پلاگین EDD را به شما فراگیری دهیم، با ما همدم باشید.

نصب و تنظیمات پلاگین EDD

قدم نخستین
او‌لین کاری که شما می بایست اجرا دهید نصب پلاگین Easy Digital Downloads میباشد. می‌توانید آن را به طور بدون‌پول از مخزن پلاگین های وردپرس بارگیری نمایید و بعد از آن فرآیند ذیل را در زمینه ی روش نصب آن دنبال نمایید.
برای نصب آن از داشبورد خویش به WordPress Admin> Plugins> Add New رفته و «Easy Digital Downloads» را کاوش نمائید، آنگاه بر روی آیتم « Install Now » کلیک نمائید.


قدم دوم
روی آیتم “Activate” کلیک نمائید.
نصب پلاگین EDD به همین سادگی ایفا شود، البته بعضا از آیتم های تنظیمات مازاد وجود داراست که می بایست آن‌ها‌را تهیه فرمائید. با ما هم پا باشید تا به دنبال بدین قضیه بپردازیم.


قدم سوم
او‌لین کاری که می بایست جاری ساختن دهید تنظیمات مورد های پرداخت، تغییر تحول مسیر و … میباشد. برای اجرا این فعالیت، روی مورد ” Downloads ” کلیک فرمائید که در داشبورد وردپرس شما جای‌دارد.
EDD به طور اتومات صفحه های را در وبسایت وردپرس شما برای پرداخت وجه، تأیید پرداخت، تراکنش ناموفق و … ساخت و ساز می نماید، بدین ترتیب برای مغازه های بی آلایش نیازی به تغییر‌و تحول هیچ یک از این مورد ها وجود ندارد. دست‌کم کاری که می بایست درین شیت ایفا دهید این میباشد که مرزوبوم و ایالت / استان خویش را تهیه و تنظیم فرمائید. بعد از آن بر روی ” Save Changes ” کلیک فرمایید.


قدم چهارم
آن گاه روی صفحه ” Payment Gateways ” کلیک فرمائید، در اینجا می‌توانید تعیین فرمایید که از کدام درگاه پرداخت میخواهید برای پردازش معاملات در وبسایت خویش استعمال فرمایید.
به حافظه داشته باشید که شما همینطور می‌توانید پلاگین های حق بیمه را خریداری نمایید تا از دیگر درگاه های پرداخت مانند Stripe ،Braintree ،Dwolla ،GoCardless و … به کار گیری فرمائید، به صورت پیش فرض از PayPal برای ایفا معاملات استعمال میشود. این بدان مفهوم میباشد که مشتری در وبسایت شما بعد از گزینش فرآورده یا این که سرویس ها متبوع خویش به درگاه PayPal هدایت میگردد و مجددا به وب سایت گشوده میشود. در حالتی که میخواهید که در وب سایت شما بمانند، میتوانید آن را به ورژن ی فراتر PayPal Pro افزایش دهید یا این که از ارائه دهنده دیگری مانند Stripe به کارگیری فرمائید.


قدم پنجم
در مرحله بعدی، روی مورد “PayPal Standard” کلیک فرمایید. در صورتی‌که از PayPal به کار گیری میکنید دست کم میخواهید نشانی اینترنتی PayPal خویش را وارد فرمایید.


قدم ششم
آن‌گاه بر روی زبانه “Emails” کلیک نمائید. به صورت پیش فرض، همگی چیز مهیا میباشد البته شما بایستی دست‌کم یک لوگو برای دکان خویش تهیه نمایید. آدرس اینترنتی به صورت خود کار برای سرپرستان و مشتریان ساخت‌و‌ساز می‌شود.
در اینجا مثالی از الگوی پیش فرض پست الکترونیک EDD که به همپا لوگو برای مشتری ارسال گردیده، آورده شد‌ه‌است.
همینطور می‌توانید مدل ها، مالیات ها و بقیه پیکربندی متفرقه را تهیه فرمایید. برای اکثری از مغازه ها، هیچکدام از این ها حقیقتاً نیازی به تغییر تحول ندارند. البته در اینجا برخی از مورد های مازاد وجود دارااست:
1. بعداز اضافه کردن یک گزینه به سبد خرید، فورا به شیت پرداخت تغییر تحول مسیر دهید.
2. اذن دهید مقادیر متبوع تغییر‌و تحول یابد.
3. برای تغییر و تحول مسیر به یک کاغذ پرداخت مطمئن می بایست از یک سند SSL به کار گیری فرمائید.
4. اذن دهید تا مشتریان از تخفیف های گوناگون در به عبارتی خرید استعمال نمایند.
5. محدودیت های بارگیری فولدر، بارگیری دوباره پیوند و قابلیت و امکان بارگیری دوباره فولدر ها را غیرفعال فرمائید.
6. فعال کردن مورد ای برای قبول قانون ها قبل از پرداخت.


افزودن کالا دانلودی
گام بعدی افزودن تولیدات دانلودی خویش به دکان EDD WordPress میباشد.

قدم نخستین:

بر روی تب ” Add New ” کلیک نمایید و فولدر دیجیتالی خویش را نامگذاری نمایید، میتوانید توضیح، مجموعه، برچسب و … نیز اضافه نمائید.


بعد از آن نرخ‌گذاري نمائید، در حال حاضر میتوانید فولدر خویش را آپلود فرمائید، خواه یک zip ،.pdf ،.mp3 و … باشد.

قدم دوم:
گام بعدی باور از ایمن بودن فایل شما در جایی که پوشه های دانلودی شما در آن قراردارد، میباشد. در غیر این شکل، هر فردی تنها می‌تواند پرونده را به طور مجانی بارگیری نماید.

به احتمال زیاد تا‌زمانیکه این نقص‌ را برطرف فرمایید، اخطار مرتبط با این آیتم را در وبسایت WordPress مشاهده خواهید کرد: “Download Files Not Protected on NGINX” .

برای امنیت بالا مورد ها پایین را به تنظیمات NGINX خویش اضافه نمایید.

اعتنا: این نمونه برای پرونده های .zip میباشد. برای اشکال دیگر پرونده ها متناسب با آن تغییر و تحول دهید.

rewrite ^/wp-content/uploads/edd/(.*)\.zip$ / permanent;

بعداز اضافه کردن کد فوق، کاربرانی که سعی بر جستجوی بی واسطه در پوشه بارگیری شما دارا هستند، به آسانی به برگه اساسی شما هدایت می‌شوند.

قدم سوم:
مرحله پایان افزودن آیتم ای برای یوزرها جهت خرید پوشه های دانلودی دیجیتال در وب سایت وردپرس شما میباشد. پیشنهاد می‌کنیم از پلاگین هایی مانند” Easy Pricing Tables ” به کار گیری نمایید.

بعداز نصب می‌توانید برگه “Pricing” را در تارنما وردپرس خویش ساخت کرده و از کد کوتاه این پلاگین برای اکران جدول های نرخ‌گذاري خویش استعمال فرمائید. بعد از آن میتوانید از پیوند های سفارشی Add to Cart به یاروهمدم جداول نرخ‌گذاري به کار گیری فرمایید تا یک تجربه خرید بدون نقص ساخت‌و‌ساز فرمائید. در اینجا مثالی از یک کدام از شناسه های بارگیری و نرخ‌گذاري متغیر ارائه گردیده‌است.

https://wp.dev/checkout?edd_action=add_to_cart&download_id=4444&edd_options[price_id]=1

در اینجا مثال ای از صفحه ها نرخ‌گذاري دکان EDD به یاور لینک و پیوند های اضافه به سبد خرید و بها های متغیر آورده شد‌ه‌است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 20:26

4 کاری که می‌توانید با ویژوال کامپوزر جاری ساختن دهید!
بضاعت و توان های این پلاگین بی نقطه پایان میباشد. طراحی سایت   ولی در اینجا به 4 مزیت اساسی این خالق کاغذ اشاره میکنیم.

1. تشکیل داد صفحه های فرود یا این که Landing page

چه بخواهید گروه ای محصول ها را پباده سازی نمائید و یااینکه یک فرآورده بفروشید، نیاز دارید تا آنان‌را به طریق ای در قبال مشتری تان قرار دهید که اعتنا شان را جلب نماید. پباده سازی یک برگه خوشگل شایسته ترین خط مش برای این فعالیت میباشد.

ویژوال کامپوزر این عمل را برای شما سهل وآسان می نماید. با بیش تر از 40 قالب خاص، تخت گاز می‌توانید ورقه متبوع خویش را پباده سازی فرمائید.

2. پباده سازی یک Homepage نو
در حالتی که از Homepage پیش فرض تارنما وردپرسی تان راضی نیستید، میتوانید با استعمال از Visual Composer کاغذ منحصر خودتان را معرفی فرمایید و نیازی به هیچ کد زدنی نباشد.

3. پباده سازی منحصر صفحه های و پست ها

سوای هیچ عذاب کشیدنی میتوانید به صورت منحصر به فرد صفحاتی مانند “در رابطه ما”، “تماس با ما” یا این که کاغذ تولیدها در فروشگاه آنلاین تان را پباده سازی فرمائید و یا این که هر شیت دیگری. این افزونه با WooCommerce و Ninja Forms به طور کامل سازگار میباشد.

4. قالب وردپرسی خودتان را پباده سازی فرمایید
با استعمال از ویژوال کامپوزر میتوانید مجموع قالب وب سایت وردپرسی تان را پباده سازی فرمایید. WPBakery حتی قالب های وردپرسی بدون پول را در مشت قرار داده میباشد که با به کار گیری از آنها می‌توانید وب سایت را سفارشی سازی نمائید هرچند میتوانید از Visual Composer به کار گیری فرمایید. قالب های بدون‌پول مورد های محصور تری دارا‌هستند هرچند برای فعالیت با پلاگین ویژوال نیاز به علم ساخت وب سایت و تجربه میباشد.

شل ترین فعالیت این میباشد که یک ورژن پرمیوم (premium) خریداری فرمایید و پباده سازی اش را متناسب با نیاز های خویش تغییر و تحول دهید.

چرا ویژوال کامپوزر؟
عارضه ها بسیار متعددی برای گزینش Visual Composer نسبت به دیگر خالق های کاغذ در وردپرس وجود داراست. این افزونه مقرون به صرفه خیس میباشد، با هر قالبی فعالیت می نماید و با آحاد افزونه های دوست داستنی سازگار میباشد البته غیر وابسته از تمامی این ها همینطور مطلوب اشخاص مبتدی و تازه کار میباشد.

با یک توشه نصب می‌توانید به راحتی از این افزونه استعمال فرمایید و یک برگه نو در بلاگ خویش بسازید. در ویژوال کامپوزر دو مورد می‌بینید: به کار گیری از ویرایشگر Front-end (فرانت اند: بازنویسی بصری) یا این که Back-end (بک اند: بازنویسی با HTML).


هنگامی که از ویرایشگر front-end استعمال می‌کنید، قادرید تا به طور بصری در هنگام پیش اکران زنده، کاغذ را بازنویسی نمایید و آنچه را که می سازید مشاهده کنید.

از روش آن، میتوانید یک ورقه را از در آغاز خودتان پباده سازی نمایید یااینکه قالبی را بار گذاری فرمائید و آن را ادیت فرمائید.


در حالتی که میخواهید یک بلوک محتوای تازه اضافه نمائید، به آسانی میتوانید یک ستون یا این که ردیف نو بسازید و بلوک نو را به درون آن بیاندازید (درگ فرمائید).


این پلاگین دارنده 45 بعدازظهر محتوایی برای تولید صفحه های تک و اختصاصی است.

فیض آخرین
داشتن Visual Composer در سایت تان میتواند از هر جهتی موثر باشد. هر مقدار هزینه ای که برای این پلاگین بپردازید بها داراست چون فعالیت با آن شل میباشد و سوای هیچ علم خاصی از نرم‌افزار نویسی می‌توانید صفحه ها خویش را به صورت مخصوص پباده سازی فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:43

تطهیر یاد مخفی در Microsoft Edge
نخست Microsoft Edge را گشوده نمایید. بعد از آن بر روی نشان  طراحی سایت  سه نقطه در کناره بالا سمت راست مرورگر کلیک فرمائید. آن گاه setting را تعیین فرمایید. در اینجا می‌توانید از سوابق مرور ، کوکی ها ، داده های ذخیره گردیده ، داده های فرم ذخیره گردیده ، ورقه های ذخیره گردیده ، مجوزهای رسانه ، مجوزهای وبسایت و گذرواژه های ذخیره گردیده باخبر گردید.

ذیل منوی Privacy & Security را گزینش فرمائید و آن‌گاه در آنجا Choose what to clear را گزینش نمایید. در ای نصیب اعتقاد و باور نتایج فرمائید که مورد ی Checked data and files فعال میباشد و بعد از آن وارد موردنیازی که می‌خواهید منزه نمایید را تعیین فرمائید. در غایت بر روی آیتم ی Clear را کلیک فرمایید.

 

تطهیر حافه مرورگر در سافاری (Safari)
در سیستم دلیل macOS ، سافاری مرورگر دوستداشتنی میباشد. تزکیه کش مرورگر در‌این مرورگر نیز معمولی میباشد و کافی میباشد مانند تصویر تحت بر روی Preferences در کاغذٔ سافاری در ابتدا سمت چپ کلیک کرده و آن گاه advanced را تعیین نمائید. در آن جا مورد ی Show Develop menu in menu bar را فعال فرمایید تا منوی develop برای شما نماد داده خواهد شد. در منوی develop مورد ی Empty Caches را گزینش نمایید تا یاد ی پنهانتان حذف گردد. برای تزکیه تاریخچه ی خویش نیز می‌توانید History را تعیین فرمائید و از آن جا موردها مایحتاج را منزه فرمائید.

در لحاظ داشته باشید که حذف کوکی‌ها ممکن میباشد اسم‌های کاربری و سر عبورهای کامل شدن گردیده برای وب سایت‌ها را نیز حذف نماید، و در حالتی که آن را به سیرتکامل‌ای تنظیمات کرده‌اید که در هر توشه مراجعه به طور اتومات وارد وبسایت گردید، مطمئناً شما‌را از آن وب سایت بیرون می‌نماید.

تزکیه cache در فایرفاکس
در نهایی ورژن Firefox به منوی همبرگری بروید و قسمت Options> Privacy & Security را تعیین فرمایید. در نصیب Cookies and Site Data بر روی مورد ی clear data کلیک نمائید. مورد های Cookies and Site Data و Cached Web Content را تعیین نمایید و آن‌ها‌را فعال فرمایید. در غایت بر روی clear کلیک نمایید.

این نصیب همینطور دارنده یک دکمه Clear History میباشد. برای گزینش یک محدوده هنگامی برای تزکیه (1 ، 2 ، 4 یا این که 24 ساعت) ، و داده های متعدد (سوابق ، ورود به سیستم ، فرم ها / کاوش ، کوکی ها و یاد مخفی) روی آن کلیک فرمایید.

توده بندی
در موقعیت کلی یاد ی مخفی علاوه بر کلیه مزایایی که دارااست ممکن میباشد در مواردی خطرناک باشد و برای شما مشکل ها و مشکالات مختلفی را ساخت نماید. در واقع تزکیه کش مرورگر صرفا رویه راه حل برای از دربین بردن همگی این اشتباهات است که ما در‌این نوشته‌ی علمی طرز ی تزکیه آن را در مرورگر های مختلفی به طور تصویری و قدم به قدم معرفی کردیم و امید‌واریم که‌این نوشته‌ی علمی برای شما اثر گذار واقع خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 21:54

اهمیت ساخت وب سایت برای یک بیزنس
۴- صرفه جویی در هزینه‌های فعال‌ساز‌ی
مدام برای فعال سازی یک مغازه هزینه‌های طراحی سایت بسیار متعددی مثلا هزینه‌ی اجاره یا این که خرید جای دکان، هزینه‌ی امکانات، دستمزد پرسنل و… یقه‌گیر اشخاص میباشد. در بیزنس الکترونیک شما صرفا به یک طراحی وب ارزان و ماهر نیاز دارید تا دیگر متحمل هیچ‌ کدام از هزینه‌های نام برده نشوید.

۵- ارائه مثال فعالیت
در تارنما خویش مجموع تولیدها و سرویس ها خویش را معرفی نمایید و فارغ از هیچ هزینه و محدودیتی آنان‌را به‌ روز رسانی فرمائید. مشتریان هربار برای دیدن هر مال نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند بصورت آنلاین عکس و ویدئو فرآورده را ببینند.

۶- بازاریابی اینترنتی
به مکان صرف کردن هزینه‌های بالا برای تبلیغات و بازاریابی کافیست وبسایت خویش را بهبود ببخشید تا گوگل شبانه‌روز برای شما مشتری بیاورد! با اجرا بعضی عمل‌ها در مسئله‌ی سرویس ها بهینه سازی وبسایت با کمترین هزینه در بستر اینترنت برای خویش بازاریابی اینترنتی فرمائید.

۷- برقراری رابطه با مشتری
در دنیای اینترنت مشتریان به راحتی حیث خویش را در خصوص هر محصولی ارائه می‌دهند و نظراتشان را در قالب نقد و توصیه برای شما میفرستند. شما نیز می توانید ذوق‌ی مشتریان خویش را بشناسید و برای جذب مشتری بیشتر قدم بردارید.


اهمیت طراحی وب برای یک بیزنس
۸- برندسازی
با داشتن سایت می توانید سرویس ها خویش را در بستر وب به هزاران مشتری معرفی و برای خویش آوازه و اعتبار کسب نمایید و اعتبار کسب و کار خویش را بالا ببرید. این‌سیرتکامل بیزنس شما در هر نقطه ای که وب وجود داراست مشاهده می شود.

۹- مشتریان هدفمند
احتمال اینکه بازدیدکنندگان تارنما شما به مشتری تبدیل شوند بسیار زیاد میباشد به دلیل آن که آنان کالا و خدماتی را در وب جست‌و‌‌جو کرده‌اند که به آن نیاز دارا هستند و گوگل وب سایت شمارا به آنان سفارش داده میباشد. پس در‌صورتی‌که وبسایت شما پباده سازی هوشمندانه داشته باشد (فروشنده‌ی بضاعت باشد) حتما آن مال به وسیله این بازدیدکننده خریداری شود.

۱۰- کسب در آمد جانبی
با داشتن وبسایت می‌توانید علاوه بر معرفی سرویس ها خویش درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از روش تبلیغات نیز داشته باشید.

 

خب هم اکنون چه طور یک اینترنت‌وب سایت فعال‌سازی کنیم؟
چنانچه کسب و کارتان در معرض روءیت کرد اشخاص بیشتری باشد به طبع درصد فروش یا این که ارائه سرویس ها شما فراتر خواهد رفت! مجموعه پویا شیرازی نیز با طراحی وب سایت ماهر همواره درین مسیر همپا شما خواهد بود.

اهمیت طراحی وب برای یک بیزنس

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 411 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 22:36

پروتکل های ورود و خروج

پروتکل های امنیتی را بدو ورود یا این که خروج، و کل اطلاعاتی  طراحی سایت را که با صاحب خانه یا این که … خویش به اشتراک می‌گذارید را بایستی رعایت فرمائید. یک سهل و آسان انگاری کوچک در ارتباطات می‌تواند منش نفوذ مجرمان سایبری را به وب سایت شما گشوده نماید. پس به نیکی دقت داشته باشید که از داده ها خویش درین فرایند حفظ موردنیاز را به فعالیت می‌آورید.

با اجرای پروتکل جابجایی HTTPS میتوانید وبسایت خویش را بیشتر ایمن نمایید.

اعتنا داشته باشید که یک راز عبور کار کشته تا درصد بسیار متعددی شمارا از حمله ها مصون خواهد داشت.

FireWall یا این که دیوار حریق

از فایروال های نرم‌افزار های ذیل اینترنت به کار گیری نمایید.

WAF ابزاری فوق العاده توانا میباشد که شما و کسب و کار تان را از دردسرهای متعددی نجات خواهد بخشید. (برای شناسایی و دوری از هجوم ها، به ویژه از ربات های خود کار، بسیار اثر گذار خواهد بود.)

کاربرد اساسی فایروال، آنالیز بر ترافیک پروتکل جابجایی متن (HTTP) میباشد که به صورت قابل توجهی بیشتر از ترافیک HTTPS در معرض خطرها امنیتی میباشد. فایروال ModSecurity و ابزارهای شبیه تهاجم ها رایج مانند تزریق SQL ، نرم‌افزار نویسی Cross-Site (XSS)، جعل میان تارنما و غیره را به صورت مفید کاهش می‌دهد.

در واقع، هنگام استقرار WAF، یک حفظ کننده دربین نرم افزار اینترنت و وب شما ساخت می گردد. هر خدمت گیرنده اینترنت بایستی پیش از وصال به سرور از آن عبور نماید. دسته ای از قانون ها از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده ، ترافیک مخرب را غربال کرده و از وبسایت ها در قبال زخم پذیری حفظ می نماید.

مقر داده

یک کدام از روش های نفوذ و حمله به سایت مقر داده آن میباشد. ما در عصری از ارتباطات معاش میکنیم که داده ها دارنده بالاترین قیمت میباشد و مقر داده قادر است برای مجرمان منبع بسیار نفیس و وسوسه انگیزی باشد.

می بایست تلاش کرد تا اطلاعاتی که در مقر داده جان دار میباشد را به نوعی کدگذاری کرد و یا این که رویه های دسترسی به آن راد دشوار خیس کرد تا احتمال نفوذ به آن را کمتر کرد.

برخی از مورد ها که می بایست در حیث گرفت دربرگیرنده رمزگذاری در وضعیت استراحت مانند Amazon’s AWS Aurora میباشد. با این فعالیت داده های روی دیسک به صورت موثری ایمن میگردند. به همین ترتیب ، ممکن میباشد بخواهید لیستی از تک تک ابزاری را که برای ذخیره داده ها مشتری استعمال می‌کنید ، تهیه و تنظیم فرمایید. این ممکن میباشد مشتمل بر مقر های داده ، سیستم های سندها ، GitHub ، Dropbox و موردها دیگر باشد.

خودتان را هک فرمائید

آری! خودتان را در پایان این تحلیل لیست هک فرمائید! چنانچه خودتان رمز فن دارید، و یا این که با استخدام یک هکر کلاه سپید که برای آزمون کردن معیار امنیت و نفوذپذیری وب سایت، آیتم پشت گرمی تان میباشد، تلاش نمایید باریکه های نفوذ به وبسایت تان را شناسایی فرمائید و آنان‌را از میان ببرید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 0:27

seo
seo یکی نیازهای اساسی در ساخت  طراحی سایت  امروزی به شمار می‌رود. در‌حالتی که در ساخت سایت فروشگاهی از وردپرس استعمال کنیم، با اعتنا به وجود پلاگین‌های متعدد و ساختار از پیش پباده سازی گردیده این سیستم‌ها برای سازش با بهینه سازی، ممکن میباشد نتیجه ها به دست آمده بهتر باشد.

قابلیت پیاده‌سازی قابلیت و امکان‌های مرتبط با بهینه سازی در طراحی وب فروشگاهی منحصربه‌فرد نیز وجود دارااست اما مستلزم علم و توان بالای نرم افزار‌نویسان سیستم میباشد که در اکثری مورد ها، سوای امداد و چک seo عمل خبره، کیفیت موردنیاز درین سیرتکامل دکان ها جانور وجود ندارد.

با اعتنا به خصوصیت‌های متنوعی مانند (تغییر و تحول رنگ و افزودن اِلمان‌ها سوای نیاز به کد نویسی) که در قالب‌های مهیا فروشگاهی زیاد چشم می گردد وجود کد‌های زیاد درین نوع قالب‌ها دوری ناپذیر میباشد. وجود این کد‌ها مطمئنا در سرعت لود و seo تاثیر منفی متعددی خواهند داشت.

انعطافپذیری
در طراحی وب فروشگاهی با وردپرس ، این شما نیستید که گزینش کننده تجهیزات باشید و صرفا از تجهیزات مو جود به کار گیری می‌کنید البته در پباده سازی منحصر یک مجموعه حاذق، اجراکننده فرامین شما می‌باشند.

پشتیبانی
پشتیبانی و یادگرفتن نیز یک کدام از دیگر از فاکتور هایی میباشد که در گزینش صاحبان بیزنس برای اتخاب کمپانی طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار دارای اهمیت میباشد.

در هنگام به کارگیری از وردپرس هیچ ضمانت وقتی برای حل خلل شما نیست و حتی ممکن میباشد خلل شما لاینحل بماند. این به جهت مشرف نبودن کمپانی بر کدهای اپ نویسی گردیده وردپرس است.

مجال و هزینه
در طراحی وب سایت فروشگاهی به طور مخصوص به انگیزه اپلیکیشن نویسی منحصر طبیعاتا روند پباده سازی، مجال بیشتری را می طلبد و حتماً هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد. مگر اینکه کمپانی تولید کننده پیش از درخواست شما مبادرت به طراحی وب فروشگاهی به طور منحصر به فرد برای مشتریان دیگر کرده‌باشد. در‌این‌صورت هم هزینه کاهش چشمگیری خواهد داشت هم مغازه آنللاین شما از اشتباهات کمتری برخودار گردد. این به جهت آزمایش شدن کدها در حین پیشین و بروی پروژه های گذشته کمپانی تولیدکننده میباشد. براین اساس شایسته ترین چاره ساخت وب سایت فروشگاهی به طور منحصر به فرد با شرکتی میباشد که از گذشته کدهای متعددی را ساخت کرد‌ه باشد. به انگیزه اینکه کد ها تا قبل از این درج شده به طور طبیعی وقتی که اپلیکیشن نویس برای دستکاری کدها صرف میکنند کمتر و در سود هزینه پباده سازی نرم‌افزار درخواستی به مراتب کمتر شود

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 22:19


رژیم صفحه های اینترنت بوسیله چارچوب جاوااسکریپت طبق HTTP Archive ، سایتی که همت سایت ها و فناوری های مصرف شده را ردیابی می نماید ، میانگین برگه اینترنت طراحی سایت را حدود 2 مگابایت اندازه گیری نموده است. مطمئناً می‌توانید 2 مگابایت را در کمتر از یک ثانیه با اتصال خوب موبایل 4G بارگیری نمائید. البته صفحه ها اینترنت مدرن برای کسانی که اتصال نماید دارا‌هستند یا این که دارنده پهنای باند کوچک می‌باشند اختلال ساز میباشد. در طی خیر چندان به دور ، یک بازی غامض یا این که یک اپلیکیشن قابل انعطاف افزاری در دیسک فلاپی 1.4 مگابایت مکان می گرفت.عارضه ها متعددی برای متورم شدن اینترنت امروز وجود دارااست ، برای مثال تبلیغات و اسکریپت های ردیابی که اکثری از صفحه های را زین می نماید. عامل دیگر این میباشد که سایت ها کارهایی بیش تر از اکران متن و تصاویر اجرا میدهند همچون فرایند طراحی وب فروشگاهی که باعث به ساخت وب سایت فروشگاهی میگردد و کاری بیشتراز اکران متن و تصویر اعمال می‌دهد. در حال حاضر اکثری از تارنما ها مانند اپ های رومیزی آحاد عیار به لحاظ می رسند و حس می گردند.برای تشکیل داد این وب سایت های تعاملی ، اکثری از گسترش دهندگان اینترنت به بسته های منبع گشوده روی میاورند که وظایف مشترک را جاری ساختن می‌دهند. این ابزارها اپلیکیشن ریزان را از شر بخش اعظمی از شغل های دشوار رهایی می‌بخشد ، ولی میتوانند مفاد را به پروژه اضافه نمایند. از جمله کتابخانه React منبع گشوده دوستداشتنی چهره بوک برای ساخت و ساز رابط های کاربری ، 100 کیلو بایت وزن دارااست. چارچوب جاوا اسکریپت نو Svelte که بوسیله خبر نامه نگار دیداری و توسعه و گسترش دهنده اپ ریچ هریس تاسیس شده است ، مقصود آن تایپ کردن سریعتر و کوچکتر تارنما ها و اپ های تعاملی میباشد. شاون وانگ ، توسعه و گسترش دهنده اینترنت میگوید که با تغییر و تحول از React به Svelte ، اندازه سایت فردی خویش را از 187 کیلوبایت به 9 کیلوبایت کاهش داده میباشد.
هریس ، ویرایشگر گرافیک در نیویورک تایمز ، اولی ورژن Svelte را در سال 2016 هنگام فعالیت در گاردین ساخت و منتشر کرد. اکثری از پروژه های وی مشمول گرافیک و کارتن تعاملی بود ، ولی وی نگران بود که بارگیری این گرافیک زمانبر گردد یا این که محدودیت های داده یوزرها را بجوید.چارچوب ها را به وبسایت ها اضافه می نمایند چون به صورت سنتی دربین کد اپلیکیشن و مرورگر مخاطب تحت عنوان یک لایه میانی فعالیت می نمایند. این بدان معناست که گسترش دهندگان بایستی علاوه بر کد منحصر به فرد ، تمام چارچوب را با یک اپلیکیشن بسته بندی نمایند ، حتی در صورتیکه از آحاد خصوصیت های چارچوب به کارگیری نکنند. وانگ این را با یک کشتی موشکی مقایسه می نماید که برای پرتاب به دور و اطراف به مخازن سوخت پهناور نیاز دارااست.هریس شیوه دیگری را در پیش گرفت. Svelte شغل های لایه میانی خویش را پیش از لود کد به وسیله یک بسط دهنده در اینترنت سرور و پیش از بارگیری استفاده کننده بوسیله آن ، ایفا میدهد. این مراحل این قابلیت و امکان را مهیا می نماید تا خصوصیت های غیر ضروری را کاهش داده ، اپ نتیجه ها را کوچک نمائید. همینطور وقتی که استفاده کننده اپ را جاری ساختن می نماید تعداد قطعات متحرک را کاهش میدهد که می‌تواند نرم افزار های Svelte را سریعتر و کارآمدتر نماید. وانگ میگوید: "Svelte مانند بالابر فضایی میباشد." ساخت و ساز این چارچوب نقص‌ بود ، ولی مدافعان می‌گویند ایجاد کرد نرم افزار های کارآمد را برای بسط دهندگان سهل و آسان می نماید.وانگ میگوید که دوست دارااست از Svelte برای صفحه های اینترنت به کار گیری نماید ، البته همچنان از React برای اپلیکیشن های بزرگتر برای مثال شغل های ماهر خویش به کار گیری می نماید. هرچه یک اپ بزرگتر باشد ، یک گسترش دهنده از کل خصوصیت های React به کار گیری خواهد کرد. این سبب ساز میشود که هدر نرود. در واقع ، بعضی از اپلیکیشن های Svelte بزرگتر از اپ های تشکیل‌شده با React یا این که ابزارهای شبیه میباشند و تقاضای بسط دهندگان React بسیار بیشتر از بسط دهندگان Svelte میباشد.در نظرسنجی اخیر JavaScript 2019 با بیشتراز 21000 گسترش دهنده ، 88 درصد از جواب دهندگانی که از Svelte به کار گیری کرده اند اظهار داشتند که از آن راضی می باشند و این دومی بالاترین واحد سنجش رضایت در‌این نظرسنجی میباشد ، صحیح پشت نرخ رضایت 89 درصدی React. البته فقط 7.8 درصد از جواب دهندگان از Svelte به کار گیری کرده اند و 24.7 درصد از آن ها هیچ گاه چیزی درباره‌ی آن نشنیده اند. در همین درحال حاضر ، 80.3 درصد از React به کار گیری کرده اند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 19:05


رژیم صفحه های اینترنت بوسیله چارچوب جاوااسکریپت طبق HTTP Archive ، سایتی که همت سایت ها و فناوری های مصرف شده را ردیابی می نماید ، میانگین برگه اینترنت طراحی سایت را حدود 2 مگابایت اندازه گیری نموده است. مطمئناً می‌توانید 2 مگابایت را در کمتر از یک ثانیه با اتصال خوب موبایل 4G بارگیری نمائید. البته صفحه ها اینترنت مدرن برای کسانی که اتصال نماید دارا‌هستند یا این که دارنده پهنای باند کوچک می‌باشند اختلال ساز میباشد. در طی خیر چندان به دور ، یک بازی غامض یا این که یک اپلیکیشن قابل انعطاف افزاری در دیسک فلاپی 1.4 مگابایت مکان می گرفت.عارضه ها متعددی برای متورم شدن اینترنت امروز وجود دارااست ، برای مثال تبلیغات و اسکریپت های ردیابی که اکثری از صفحه های را زین می نماید. عامل دیگر این میباشد که سایت ها کارهایی بیش تر از اکران متن و تصاویر اجرا میدهند همچون فرایند طراحی وب فروشگاهی که باعث به ساخت وب سایت فروشگاهی میگردد و کاری بیشتراز اکران متن و تصویر اعمال می‌دهد. در حال حاضر اکثری از تارنما ها مانند اپ های رومیزی آحاد عیار به لحاظ می رسند و حس می گردند.برای تشکیل داد این وب سایت های تعاملی ، اکثری از گسترش دهندگان اینترنت به بسته های منبع گشوده روی میاورند که وظایف مشترک را جاری ساختن می‌دهند. این ابزارها اپلیکیشن ریزان را از شر بخش اعظمی از شغل های دشوار رهایی می‌بخشد ، ولی میتوانند مفاد را به پروژه اضافه نمایند. از جمله کتابخانه React منبع گشوده دوستداشتنی چهره بوک برای ساخت و ساز رابط های کاربری ، 100 کیلو بایت وزن دارااست. چارچوب جاوا اسکریپت نو Svelte که بوسیله خبر نامه نگار دیداری و توسعه و گسترش دهنده اپ ریچ هریس تاسیس شده است ، مقصود آن تایپ کردن سریعتر و کوچکتر تارنما ها و اپ های تعاملی میباشد. شاون وانگ ، توسعه و گسترش دهنده اینترنت میگوید که با تغییر و تحول از React به Svelte ، اندازه سایت فردی خویش را از 187 کیلوبایت به 9 کیلوبایت کاهش داده میباشد.
هریس ، ویرایشگر گرافیک در نیویورک تایمز ، اولی ورژن Svelte را در سال 2016 هنگام فعالیت در گاردین ساخت و منتشر کرد. اکثری از پروژه های وی مشمول گرافیک و کارتن تعاملی بود ، ولی وی نگران بود که بارگیری این گرافیک زمانبر گردد یا این که محدودیت های داده یوزرها را بجوید.چارچوب ها را به وبسایت ها اضافه می نمایند چون به صورت سنتی دربین کد اپلیکیشن و مرورگر مخاطب تحت عنوان یک لایه میانی فعالیت می نمایند. این بدان معناست که گسترش دهندگان بایستی علاوه بر کد منحصر به فرد ، تمام چارچوب را با یک اپلیکیشن بسته بندی نمایند ، حتی در صورتیکه از آحاد خصوصیت های چارچوب به کارگیری نکنند. وانگ این را با یک کشتی موشکی مقایسه می نماید که برای پرتاب به دور و اطراف به مخازن سوخت پهناور نیاز دارااست.هریس شیوه دیگری را در پیش گرفت. Svelte شغل های لایه میانی خویش را پیش از لود کد به وسیله یک بسط دهنده در اینترنت سرور و پیش از بارگیری استفاده کننده بوسیله آن ، ایفا میدهد. این مراحل این قابلیت و امکان را مهیا می نماید تا خصوصیت های غیر ضروری را کاهش داده ، اپ نتیجه ها را کوچک نمائید. همینطور وقتی که استفاده کننده اپ را جاری ساختن می نماید تعداد قطعات متحرک را کاهش میدهد که می‌تواند نرم افزار های Svelte را سریعتر و کارآمدتر نماید. وانگ میگوید: "Svelte مانند بالابر فضایی میباشد." ساخت و ساز این چارچوب نقص‌ بود ، ولی مدافعان می‌گویند ایجاد کرد نرم افزار های کارآمد را برای بسط دهندگان سهل و آسان می نماید.وانگ میگوید که دوست دارااست از Svelte برای صفحه های اینترنت به کار گیری نماید ، البته همچنان از React برای اپلیکیشن های بزرگتر برای مثال شغل های ماهر خویش به کار گیری می نماید. هرچه یک اپ بزرگتر باشد ، یک گسترش دهنده از کل خصوصیت های React به کار گیری خواهد کرد. این سبب ساز میشود که هدر نرود. در واقع ، بعضی از اپلیکیشن های Svelte بزرگتر از اپ های تشکیل‌شده با React یا این که ابزارهای شبیه میباشند و تقاضای بسط دهندگان React بسیار بیشتر از بسط دهندگان Svelte میباشد.در نظرسنجی اخیر JavaScript 2019 با بیشتراز 21000 گسترش دهنده ، 88 درصد از جواب دهندگانی که از Svelte به کار گیری کرده اند اظهار داشتند که از آن راضی می باشند و این دومی بالاترین واحد سنجش رضایت در‌این نظرسنجی میباشد ، صحیح پشت نرخ رضایت 89 درصدی React. البته فقط 7.8 درصد از جواب دهندگان از Svelte به کار گیری کرده اند و 24.7 درصد از آن ها هیچ گاه چیزی درباره‌ی آن نشنیده اند. در همین درحال حاضر ، 80.3 درصد از React به کار گیری کرده اند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 19:05


جنگو یک کادر ورک منبع گشوده برای اپلیکیشن‌های کاربردی ذیل اینترنت میباشد  طراحی سایت که بر شالوده گویش پایتون ( یکی گویش‌های اساسی بسط اینترنت ) جای دارد. هدف ها مهم آن عبارتند از آسانی، انعطاف‌پذیری، قابلیت و امکان اطمینان، و مقیاس پذیری.

علاوه بر این، Django یک رابط CRUD ساخت و ساز می‌نماید (ساخت، تلاوت، تجدید بنا و حذف) که تنظیمات گردیده با سبک‌های مدیریتی و ایجاد گردیده از روش داخل‌گرایی می‌باشد. از CRUD برای تعریف دستور‌های اساس مقر‌داده استعمال می‌نماید؛ به‌این مضمون‌ میباشد که مشاهده، تغییر تحول و جستجوی داده ها را تسهیل می‌نماید.

مشخصه های جانگو
Django سیستم اسم گذاری خویش را برای هر نوع کارکرد و مولفه‌ ای داراست (از جمله، جواب‌های اچ تی تی پی “views”نامیده میگردند). همینطور یک پنل مدیریتی که فعالیت کردن با آن سهل وآسان‌خیس از لاراول و یا این که Yii میباشد. بقیه خصوصیت‌های فنی جنگو عبارتند از:

سینتکس معمولی
اینترنت سرور خودش میباشد
معماری هسته MVC 
باتری‌ها مشتمل بر مجموع موردها ضروری مایحتاج برای حل مسائل مشترک می باشند.
یک ORM (شی ارتباط‌ای mapper)میباشد.
کتابخانه HTTP
پشتیبانی در بین افزار
یک چارچوب آزمایش واحد لهجه پایتون.
امنیت بالا
امنیت نیز از حق تقدم بالایی در جانگو برخوردار‌است. این سیستم یکی شایسته ترین سیستم‌های امنیتی بیرون از فریم را دارااست و به بسط دهندگان امداد می‌نماید تا از مسائل امنیتی مشترک اجتناب نمایند، به عنوان مثال

clickjacking,

cross-site scripting,and

SQL injection.

Django بلافاصله وصله‌های امنیتی جدیدی را آزاد می‌نماید. این قاب ورک معمولا نسبت به دیگر کادر ورک ها اولی میباشد که به جراحت‌پذیری و بقیه چارچوب‌ها برخورد نشان میدهد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 23:31

قابلیت قرار دادن موادتشکیل دهنده  طراحی سایت  اثبات در ورقه (خواسته از موادسازنده اثبات قسمت‌هایی از شیت میباشند که هنگام اسکرول کردن اثبات می‌مانند و با بالا و زیر رفتن برگه تغییر‌و تحول نمی‌نماید، برخی منوهای جانور در وبسایت‌ها این قابلیت و امکان را دارا‌هستند.)
ترسیم جدول (Table)
و بعضا خصوصیت‌های بصری، برای مثال قابلیت و امکان تشخیص مدیاهای متفاوت
CSS 3
ورژن سوم CSS که در سال 1999 منتشر شد را می‌اقتدار نقطۀ عطفی در تاریخ لهجه سی‌اس‌اس دانست. این ورژن، خلاف دو ورژن گذشته که دیگر از سمت کنسرسیوم جهانی توصیه نمیشوند، هنوز همراه برجاست و اکثر نرم‌افزار‌نویسان از آن در ساخت سایت به کارگیری می‌نمایند. در ورژن CSS 3 چندین مدرک متمایز تازه به اسم ماژول (Modules) بدین گویش اضافه شد که عمل را برای نرم افزار‌نویسان به مراتب راحتتر و سریعتر میکرد.

مثلا ماژول‌های اضافه گردیده به CSS 3 می‌اقتدار به برنامه کودکان، سایه دادن بلوک، افکت‌های دو بعدی و سه بعدی (مثل چرخ یا این که تغییر تحول رنگ تصویر)، گرادیانت، ریسپانسیو، گرد کردن کناره کادرها و ... اشاره نمود.

CSS 4
خب، راستش را بخواهید نسخۀ جدیدی به اسم CSS 4 نیست و استدلال آن هم این میباشد که با وجود ماژول‌ها و قابلیت و امکان‌هایی که توسط ماژول می گردد به css اضافه کرد، دیگر نیازی به معرفی ورژن نو وجود ندارد. ولی ماژول‌ها را می‌قدرت به صورت Level 3 و Level 4 سطح‌بندی کرد.

مثلا تغییرات ماژول‌های Level 4 می‌اقتدار به قابلیت و امکان اضافه کردن افکت به تصویر و پس‌موضوع‌ها (Background blend mode) و بهبود سلکتورها و ارتباط فی مابین فرزند و والد اشاره نمود. (در‌حالتی که نیاز به شناخت با سلکتورهای سطح 4 داشتید و آنالیز پایانی خصوصیت‌های CSS داشتید به سایت drafts.csswg.org رجوع نمایید.)

یک توصیه: با رمز زدن به وبسایت css4-selectors.com می توانید مشاهده کنید که مرورگر شما چندین درصد از css 1، css 2، css 3 و css 4 را پشتیبانی می‌نماید.

عده‌بندی
می پندارم که دیگر به نیکی با ماهیت CSS و نقش آن در طراحی سایت آشنا گردیده‌اید. با اعتنا به اینکه ورژن‌های CSS 1 و CSS 2 دیگر بوسیله کنسرسیوم جهانی اینترنت سفارش نمی شوند، بهتر میباشد آموزشتان را از CSS 3 استارت فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 22:43

کسب و فعالیت شما خاص میباشد، پس اینترنت سایتتان هم بایستی خاص باشد.
عملکردی که شما در سایتتان احتیاج دارید با عملکردی طراحی سایت که شرکتهای دیگر می‌خواهند مختلف میباشد. طراحی وب سایت رتبه یک به شما اذن می‌دهد انتخاب نمایید کدام عملکردها بیش تر از سایر اهمیت دارا هستند و کدام اهمیت چندانی ندارند.
براین اساس شما توان تعیین خواهید داشت و ناچار نیستید مدلی را به فعالیت ببرید که مطلوب موقعیت و موقعیتتان وجود ندارد.
8: پباده سازی برخورد گرا و سازگار
یکی‌از ایرادات پهناور بخش اعظمی از وبسایت ها این میباشد که با دستگاه های گوناگون، مثل موبایل های هوشمند، تبلت ها، و ساعت های هوشمند سازگار نیستند.
به عبارت دیگر، تمامی یوزرها نمی توانند تجربه ای یکسان از آن تارنما داشته باشند.
به عنوان مثال، سایتی که برخورد گر وجود ندارد ممکن میباشد روی یک نمایشگر خاص عالی به لحاظ رسد، البته روی برگه تلفن همراه های هوشمند شلوغ، شلخته، و نا مربوط چشم گردد.

شاید چنین اتفاقی برای خودتان هم افتاده باشد، با موبایل در پی اطلاعاتی خاص می باشید و اینترنت سایتی دراین باره پیدا می‌کنید، ولی مطالب آن تماما ناخوانا میباشند.
در اکثر موردها، بازدیدکننده سریعا وبسایت را سوراخ می نماید و پیرو راهی برای دسترسی به داده ها داخل چنین سایتی نمیگردد. به همین استدلال، مطلقا بایستی مطمئن گردید تارنما شما سازگار و عکس العمل گر میباشد.
9: طرح ریزی برای تعمیر و محافظت تارنما
در حالتی‌که برای داشتن اینترنت سایتی رتبه یک سپرده گذاری می‌کنید، بایستی برای حفظ آن هم هزینه فرمایید.
همانگونه که هیچ زمان از تعمیرات دفتر و منزل خویش دیده پوشی نمیکنید، تعمیر و محافظت سایتتان را هم نباید فراموش نمایید.

ایرادات بالاخره چهره خواهند اعطا کرد، از اشتباهی کوچک در نشانی یک لینک و پیوند گرفته تا مسائل بزرگتری که به خیال بحران های غیر قابل پیش گویی فیس می-دهند. داشتن نرم افزار ی تعمیر و مراقبت از بزرگتر شدن این ایرادات و وخیم شدن مسیر برد شما خودداری می نماید.
10: به کارگیری از تصاویر دیدنی
استعمال از تصاویر فراهم برای طراحی سایت کاری بی آلایش و وسوسه انگیز به حیث میرسد، البته در‌صورتی‌که می‌خواهید برای داشتن سایتی مرتبه یک هزینه فرمایید می بایست مبلغی را هم برای عکاسی منحصر به فرد ماهر کنار بگذارید.
کلیه وب سایت های رتبه یک از تصاویری دیدنی به کار گیری می نمایند که به خیر با مارک و ظواهر کلی سایتشان تناسب داراست.

شایسته ترین رویکرد برای این عمل استخدام شخصی میباشد که چنین تصاویری را به صورت منحصر برای کمپانی شما ساخت‌و‌ساز نماید. در‌این حالت خیر صرفا حق نسخه برداری رایت این تصاویر را در مشت خواهید داشت، بلکه کسب و فعالیت خویش را نیز از رقبا متمایز خواهید کرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 22:42


"AJAX تکنیکی تازه در تکنولوژی های کدنویسی و طراحی سایت  میباشد که تحولی لازم به ذکر در مورد ساخت سایت به حساب می‌آید. در شرایطی‌که بخواهیم کوتاه توضیح دهیم می بایست بگوییم که AJAX به یوزرها یاری می نماید که تخت‌گاز صفحه های تازه یک تارنما را مشاهده نمایند سوای آنکه نیاز باشد که تمام داده ها آن شیت از نخست لود گردد."

ساخت وب سایت به مانند مجموع حوزه تکنولوژی های کدنویسی هر روز در درحال حاضر پیشرفت میباشد و در فیض کل فعالان و متخصصان این حوزه برای آنکه بتوانند با این موج های پشت سر هم پیشرفت همگام باشند بایستی با مطالعه تکنیک های تازه خویش را آپ دیت نگاه دارا‌هستند. امروز راجع به یکی‌از تکنیک های پرکاربرد در ساخت سایت به اسم  Ajax کلام خوا هیم کرد. کلاً این تکنیک سبب ساز میگردد که مجموع صحفه بالاجبار مجدد بار گذاری نشود و در فیض امکان های مخصوص به شخصی در نحوه طراحی وب سایت در چنگ شما می‌گذارد.

ماهیت صفحه های اینترنت و پروتکل HTTP به نحوی میباشد که به ازای هر کنش و عکس العمل در میان مخاطب و سایتی که در حالا فعالیت با آن میباشد، مجموع یک برگه اینترنت از تازه بار گذاری و جدید سازی (refresh) می‌شود.

بگذارید نخست تعاریف گوناگون از  Ajax را پاره ای با هم آنالیز کنیم. در یک موقعیت کلی ماهیت صفحه های اینترنت و پروتکل HTTP به طوری میباشد که به ازاری هر کنش و برخورد در میان یوزرها وب و تارنما هایی که در حالا مشاهده آن میباشند، تمام یک کاغذ دائما بار گذاری و جدید سازی (reftesh) می‌شوند.  Ajax فناوری جدیدی میباشد که تغییر‌و تحول محسوسی را درین پروسه ساخت و ساز نموده است. با به کار گیری از این فناوری بجای بار گذاری دوباره تمام شیت سایت در هر توشه refresh کردن، صرفا قسمتی از آن شیت عوض میشود که دربردارنده داده ها تازه میباشد. به این ترتیب با این تکنیک پهنای باند قابل توجهی آزاد میشود. کاهش دیده گیر هزینه ها در مورد فضاهای پهنای باند منجر شد که از  Ajax به اسم انقلابی در عرصه اینترنت و فضاهای سایبری ذکر شده گردد.

ولی دقت داشته باشید که همواره موردنیاز وجود ندارد به کار گیری از Ajax بخاطر انجام تغییری در برگه باشد، بعضی اوقات شما ممکن میباشد بخواهید یک عملیات سروری (همانند یک عملیات دیتابیس) را بوسیله Ajax انجام دهید، به طوری که مخاطب متوجه نشود.

 
AJAX در ساخت سایت

عامیانه ترین نمونه برای کاربردهای Ajax سیستم Google Suggest میباشد که هنگامی شما عبارتی را کاوش میکنید گوگل عبارتهای دیگر را با تکنیک Ajax  برای شما می‌آورد یا این که به عنوان مثال سبدهای خرید تارنما های مغازه اینترنتی هنگامی شما کالایی را به سبد خرید اضافه میکنید تنها سبد خرید آپ تو دیت می‌شود خیر مجموع وب سایت یا این که در خیلی از فرم های نام نویسی این تکنیک به عمل برده شده‌است. امروزه اکثری از وب سایت های مشهور عالم نظیر چهره بوک، Google Maps، Gmail، YouTube از این تکنیک استعمال می نمایند که یوزرها را خسته نکنند و سرعت وبسایت فراتر برود. در ساخت سایت فروشگاهی همان گونه که گفته شد با سنگین شدن سایت تکنیک AJAX میتواند با گاز بارگذاری شدن تارنما امداد شایانی داشته باشد و همینطور در طراحی وب سایت شرکتی نیز با اعتنا به اشتباهات مرتبط با زیرساخت های وب و سرعت تحت همگانی وب در میهن ما با به کارگیری از قابلیت و امکان های AJAX نیاز به پهنای باند بالا در بارگذاری شدن وبسایت ها کاهش پیدا می نماید و در فیض برای وب سایت هایی در کشوری مانند کشور‌ایران به کارگیری از تکنیک AJAX یک ضرورت دوری ناپذیر به حساب می‌آید.

 
مزایای AJAX در ساخت سایت

عدم نياز به لود دوباره كل يك شیت اینترنت

کاهش مصرف پهنای‎ باند

افزايش شایان توجه سرعت قابل انعطاف‎افزارهای پایین اینترنت

پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای پر اسم و رسم

بضاعت و توان سفارشی سازی کنترلهای سرور به خواسته به کارگیری از گنجایش‎های client

 
 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 23:12

دامنه یا این که نشانی وبسایت
نشانی وب سایت به‌شکل هر ساله یا این که پنج ساله اجاره داده می گردد طراحی سایت   و تا وقتی که اجاره‌قیمت را پرداخت نمایید، وابسته به شما خواهد بود. درصورت جلوگیری از پرداخت اجاره‌ارزش، دامنه وب سایت آزاد گردیده و تقاضاکننده دیگری می تواند صاحب و مالک آن خواهد شد.

هزینه هاست
به دور و اطراف مجازی اطلاق می‌شود که بر روی یک سرور برای یک وبسایت تدارک چشم شده‌است. هاست یک سرور به‌شکل 24 ساعته به کانال جهانی وب متصل میباشد. هرکس در هر لحظه از شبانه‌روز با وارد کردن نشانی وبسایت می تواند به محتوای ارائه گردیده دسترسی پیدا نماید. بدین ترتیب یک هاست امن و قابل اعتماد اهمیت متعددی دارااست و هزینه آن نیز به‌شکل ماهیانه یا این که سالیانه به حساب آوردن میگردد. با در حیث دریافت کردن کارداران متعدد یک هاست خوب میتواند از ماهیانه 10 هزار تومان تا بیش تر از 100 هزار تومان هزینه داشته باشد.

هزینه طراحی وب
به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره شد، امروزه طراحی وب سایت، با طرز‌ها و تکنیک‌های متفاوت نرم افزار‌نویسی شکل میگیرد. عواملی مانند مهارت طراح، تکنیک پباده سازی، امنیت پباده سازی و… در انتخاب ارزش برنامه ای تارنما موءثر میباشد. برای این گزینه مدت بها از 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان بوسیله طراحان در لحاظ گرفته می شود.

هزینه ساخت محتوا
تمامی میدانیم ساخت محتوا در پیروزی یک وبسایت اهمیت متعددی داراست. یک وبسایت سوای محتوای تازه، جالب و seo گردیده نمی‌تواند از گوگل سکو خیر اخذ نماید. نرخ‌گذاري در‌این نصیب با اعتنا به توان و سوابق متخصص ساخت محتوا گوناگون میباشد.

هزینه seo تارنما
بهینه سازی داخلی تارنما با اعتنا به نوع قالب، گویش نرم‌افزار نویسی، وسعت و نوع محتوا می تواند دربرگیرنده هزینه‌های متفاوتی گردد. برای seo داخلی وبسایت هزینه‌ای بالغ بر 250 هزار تومان تا 3 میلیون تومان مورد نیاز میباشد.

هزینه پشتیبانی وبسایت
هر وبسایت باتوجه به نوع کار، نیاز به پشتیبانی‌های متفاوتی داراست به عنوان مثال: به روز منظم کدنویسی و قالب‌ها، چک پیشرفت وبسایت در گوگل، چک روزمره، هفتگی و ماهانه گوگل و… هزینه پشتیبانی وب سایت از مهم ترین هزینه‌هایی میباشد که بایستی احتساب گردد. برای پشتیبانی وب سایت باتوجه به وسعت و نوع کار، ماهیانه 250 هزار تومان تا 1 میلیون تومان هزینه مایحتاج میباشد.

صحبت پایان

هرچند در نگاه اولیه، فرآیند طراحی وب، طاقت فرسا و طولانی به‌حیث می رسد و برد در آن مستلزم آموزش مهارت‌های خاصی میباشد، البته وقتی که با شیرینی این عمل آشنا گردید و با علت به آن ادامه دهید، کاسه زمان کوتاهی به مقام قابل‌قبولی خواهید رسید. در‌این نوشتار کارایی کردیم ضمن ذکر فرآیند، اصول و قدم‌های طراحی وب، هزینه‌های تقریبی آن را نیز آیتم آنالیز در اختیار بگذاریم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 19:29


برای دسترسی به 
پیکربندی انبار در ووکامرس
 می بایست از منوی ووکامرس، ذیل منوی تنظیمات طراحی سایت  رو کلیک فرمایید تا وارد نصیب 
پیکربندی ووکامرس
 گردید مانند تصویر تحت:


 

زمانی تنظیمات رو کلیک می کنید وارد نصیب پیکربندی ووکامرس میگردد. مانند تصویر ذیل:

 

 

 

در‌این نصیب برای دسترسی به پیکربندی انبار در ووکامرس می بایست روی زبانه تولیدها کلیک فرمائید آن‌گاه روی مورد انبار، مانند تصویر ذیل:

 

 

 

پیکربندی انبار در ووکامرس دارنده قسمت های مختلفی میباشد که به طور بدون نقص این پیکربندی و مورد ها رو آیتم محاسبه قرار می‌دهیم تا به راحتی بتوانید پیکربندی انبار را انجام دهید.

نکته حائض اهمیت: برای اینکه در وبسایت در قسمت انبار مبتلا اختلال نشوید مسلما بایستی پیکربندی انبار در ووکامرس رو به طور ظریف و صحیح انجام دهید.

۱- رئیس موجودی انبار: با فعال کردن این آیتم قسمت مدیر انبار برای مدیریت دکان فعال می‌گردد. در حالتی که شما تولیدها فیزیکی میفروشید و انبار دارید مطلقا این مورد رو فعال نمائید.
۲- حفظ موجودی (دقیقه): این نصیب مرتبط با محافظت موجودی میباشد، یعنی واحد سنجش وقتی را که توصیه های با تیتر ” درانتظار محاسبه ” می می بایست در آن مقطع انجام شودند را معلوم می نماید برای مثال چنانکه عدد ۶۰ دقیقه را تهیه نمائید دوران هنگامی که می می بایست به سفارشات منتظر ارزیابی جواب دهید یک ساعت خواهد بود که در شکل عدم انجام بعداز یک ساعت به طور خود کار کنسل شود. در صورتی‌که که‌این بخش را خالی بگذارید این قابلیت و امکان غیر فعال خواهد بود.
۳- آگهی ها – فعال کردن اطلاع رسانی نادر بودن موجودی انبار: با فعال کردن این آیتم در‌صورتی‌که که موجودی انبار معدود گردد ایمیلی برای شما ارسال می‌شود.
۴- آگهی ها – فعال کردن اطلاع رسانی خالی شدن انبار: چنانچه انبار شما خالی گردد ایمیلی بر اساس خالی بودن انبار دکان برای شما ارسال می‌گردد.
۵- گیرنده (گان) آگهی: در‌این قسمت بایستی یک پست الکرونیکی برای اخذ نشانی اینترنتی قرار دهید. هنگامی موجودی انبار معدود یا این که تموم می توان به این نشانی اینترنتی اطلاع داده میگردد.
۶- آستانه معدود‌بودن موجودی انبار: درین نصیب هر عددی بذارید پس از وصال انبار بدین عدد نشانی اینترنتی نادر بودن انبار برای شما ارسال میگردد.
۷- آستانه کل‌شدن موجودی انبار: این آیتم می بایست روی صفر باشد عددی را که برای این بخش وارد میکنید در شرایطی که که مال باقی‌مانده بدین عدد برسید برای شما پست الکرونیکی اتمام فرآورده ارسال شود.
۸- اکران کل‌شدن موجودی انبار: در شکل فعال کردن این آیتم محصولاتی که موجودی ندارند برای مشتریان اکران داده نمیشوند.
۹- طرز اکران موجودی انبار: این آیتم از شما می‌خواهد تا روش ی آگاه کردن مشتریان از معیار کالای جانور در انبار را مشخص و معلوم فرمایید. تا در حالتی که که موجودی رو به کاهش میباشد خریداران از این مسئله باخبر باشند اما می‌توانید این مورد رو کلا غیر فعال نمائید.

ذخیره تغییرات: پس از تغییرات متبوع کافیه روی ذخیره تغییرات کلیک فرمائید تا پیکربندی انبار در ووکامرس ذخیره خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 23:16


طراحی وب سایت چه چیزی است ؟ درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم به چک معنی طراحی سایت  بپردازیم و می‌خواهیم ببینیم برای اینکه یک طراح وبسایت ماهر شویم از کجا بایستی استارت کنیم. همینطور تاریخچه طراحی وب را گزینه محاسبه قرار می‌دهیم و او‌لین سایتی که در دنیا پباده سازی گردیده را معرفی میکنیم و پیوند آن را برای بازدید شما ملازمان آکادمی وبکیما قرار میدهیم. به‌دنبال شرح وظایف یک طراح وبسایت را آیتم بازبینی قرار میدهیم و ابزارهای موردنیاز برای استارت عمل طراحی وب سایت را معرفی میکنیم. پس در شرایطی که میخواهید جواب طراحی وب سایت چه چیزی است را به نیکی بیابید مسلما تا انتهای این نوشته ی علمی را مطالعه بفرمایید.  

راهنمای مطالعه:

ساخت سایت چه می باشد؟ ارزیابی مضمون‌ ساخت وب سایت 
طراحی وب چه چیزی است از نگرش ویکی پدیا:
تمجید طراحی وب چه می باشد به گویش معمولی:
تاریخچه طراحی وب و لینک و پیوند او‌لین وب سایت عالم
تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت تارنما ها
اینترنت صفحه آرایی چه است؟
فرایند پباده سازی اینترنت تارنما چه می‌باشد؟
مرحله نخستین: پباده سازی وایر کادر
مرحله دوم طراحی وب سایت چه می باشد؟ پباده سازی گرافیک وبسایت
مرحله سوم ساخت سایت چه چیزی است؟ کدنویسی و اپلیکیشن نویسی تارنما
مرحله چهارم از طراحی وب سایت چه چیزی است؟ فعال‌ساز‌ی تارنما به طور بدون نقص
وظایف یک طراح وبسایت چه است؟
وظایف یک فرانت اند Front-end عمل برای ساخت وب سایت چه می‌باشد؟
وظایف یک بک اند Back-end عمل برای ساخت سایت چه است؟
ابزارهای لازم یک طراح وب سایت چه می باشد؟
اشکال طراحی وب چه می باشد؟
طراحی وب استاتیک چه است؟
ساخت سایت داینامیک چه میباشد؟
شغل ها مربوط به طراحی وب چه چیزی است؟
گرافیست
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
کارشناس ساخت محتوا
کارشناس seo
طراح رابط کاربری
غرض از ساخت وب سایت چه چیزی است؟
روند یادگیری و فراگیری طراحی وب سایت 
توده بندی نوشته‌علمی طراحی وب سایت چه چیزی است؟
طراحی وب چه میباشد؟ محاسبه مضمون‌ طراحی وب سایت 
جواب به پرسش طراحی وب چه می باشد بی آلایش به لحاظ میرسد، آری صراحت دارد در صورتی‌که بخواهید به طور زود گذر بدین پرسش جواب دهید جواب معمولی ای خواهد داشت، به‌دنبال تمجید ویکی پدیا از طراحی سایت را قرار دادیم:

ساخت وب سایت چه میباشد از بینش ویکی پدیا:
طراحی وب سایت به مهارت ساخت و ساز و راه اندازی صفحه ها اینترنت گفته می شود. گروه برنرز لی، اختراع کننده اینترنت، با برپایی یک تارنما اینترنت در اوت ۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه آفرینندهٔ اینترنت در تاریخ نگاشت. وی در اولیه اینترنت سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای پست الکرونیکی (پست الکترونیک) استعمال کرده بود.

نخست، وبسایت‌ها با کُدهای معمولی HTML نوشته می‌شدند، سیرتکامل‌ای از لهجه علامت‌گذاری که ساختار معمولی‌ای به اینترنت گاه‌ها می‌بخشید، مشتمل بر سرتیتر و جمله، و بضاعت لینک دادن به نشانی‌های دیگر از روش ابرپیوند. در مقایسه با شیوه‌های دیگر، این‌شیوه جدید و متفاوتی بود که یوزرها به آسانی می‌توانستند با یک مرورگر، ورقه‌های گره خورده را بگشایند.

با پیشرفت اینترنت و هنر پباده سازی آن، گویش کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا این که اچ تی ام‌ال، پیچیده‌خیس و پرانعطاف خیس شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای اکران نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی آیتم به کارگیری خطا، برای دکورا سیون‌های نهفته در برگه‌های اینترنت قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری اینترنت یا این که «CSS»، طریق اشتباه پباده سازی با جدول‌های نهفته در کاغذ از گردونه بیرون، و به مکان آن به کارگیری مطلوب از لهجه کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یکدست‌سازی مقر داده (Database)، مانند لهجه‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای پباده سازی امروزی با الگوها (CSS)، ساختار تارنما‌ها را گشوده هم تغییر‌و تحول داده و آن را توسعه یافته خیس کرده‌اند. 

تارنما عکس العمل گرا یا این که تارنما ریسپانسیو (responsive) سایتی میباشد که با بعد ها و رزولوشن دستگاه‌های متفاوت سازش داراست و یوزرها سوای دقت به اینکه برگه اکران دستگاهشان کوچک باشد. همینطور با داخل شدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به برگه‌ها، مانند فلَش (Flash)، صورت اینترنت بیشتر از پیش تغییر‌و تحول کرد و توانمندی‌های نو به سازندگان رسانه و طراح‌های اینترنت داده شد.

طراحی وب چه می‌باشد : منبع : نوشته‌علمی طراحی وب سایت از ویکی پدیا
تعریف‌و‌تمجید ساخت سایت چه میباشد به لهجه بی آلایش:
در حالتی که بخواهیم تمجید بی آلایش ای از طراحی وب سایت داشته باشیم می بایست بگیم طراحی وب سایت به معنای پباده سازی و ساخت‌و‌ساز یک سایت یا این که seo و ری طراحی صفحه یک وب سایت سابق در بستر وب میباشد.  


تاریخچه ساخت وب سایت از در آغاز!
تاریخچه طراحی وب سایت و پیوند اولی وب سایت عالم
اکنون میلیون ها وبسایت در سراسر عالم وجود دارا هستند که ولی هیچکدام بیش تر از ۲۸ سال عمر ندارند در واقع او‌لین طراح وبسایت دنیا آقای «مجموعه برنرز لی» بود که اولی تارنما جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت را پباده سازی کرد. اولی وب سایت عالم هنوز هم در نشانی http://info.ce.ch/hypertext/WWW/TheProject.html در دسترس میباشد و از این پیوند می‌توانید از آن دیدن فرمائید و ملاحظه کنید که او‌لین وبسایت در دنیا چیزی از لوح های گلی آدم های نخستین معدود ندارد!

سفارش میکنم مطلقا از اولی وبسایت جهان بازدید نمایید و مشاهده کنید که هر کاری که در اولِ منش میباشد بعداز سال‌ها چقدر بی آلایش و ابتدایی به لحاظ می‌رسد و در طی خویش یک شاهکار میباشد! همان طور که از اولی تارنما در عالم بازدید کردید متوجه شدید که در آن هیچ سیرتکامل تصویر و گرافیک و حتی رنگ بندی به عمل نرفته میباشد.

تارنما هایی که آنگاه هم پباده سازی شدند به همین منوال بودند تا اینکه مرورگر های توسعه یافته تری بوسیله شرکتهای Netscape و Microsoft روی عمل آمدند که در غیاب گوگل کروم و فایرفاکس در آن سالها رقبای مهم مرورگرها بودند. به دنبال با روی فعالیت وارد شدن گویش های جاوا اسکریپت و HTML به تدریج وبسایت ها صورت بهتری به خویش گرفتند و از گرافیک بیشتری برخوردار شدند.


تصویری از تارنما کمپانی گوگل از قبلی و درحال حاضر
تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت وبسایت ها
در سال ۲۰۰۰ میلادی کمپانی مایکروسافت با معرفی او‌لین ورژن از مرورگر Inteet Explore برای سیستم برهان مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و ساخت وب سایت های اینترنتی به‌پا‌کرد. اولی ورژن از مرورگر Inteet Explore به طور بی نقص از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می‌کرد که‌این خویش پیشرفت عظیمی بود. این را هم سرویس تون پهنا کنم که اولی مرورگری که به طور بی نقص از تصاویر با فرمت PNG پشتیبانی میکرد همین مرورگر بود.  


تاثیر کمپانی مایکروسافت در طراحی سایت ها
اینترنت صفحه آرایی چه می باشد؟
ساخت وب سایت ، ساخت وب سایت، اینترنت صفحه ارایی یا این که WEB-DESIGN به روند ایجاد و پباده سازی یک سایت و تولید یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها تولیدات یا این که معرفی یک کمپانی یا این که آگهی گفته میگردد.

فرآیند پباده سازی اینترنت وب سایت چه می باشد؟

در واقع طراحی وب سایت دربرگیرنده ۴ مرحله مهم می‌گردد که در‌پی هر مرحله را به طور بی نقص توضیح میدهیم:  

مرحله نخستین: پباده سازی وایر قاب
در مرحله اولیه از طراحی وب بایستی با اعتنا به نیاز های مشتری و نوع وبسایت در آغاز یک نمای کلی از وبسایت را پباده سازی کرد و یک نقشه کلی از صفحه های تارنما و اینکه مقام و چینش المان ها و موادسازنده متفاوت را گزینش کرد به‌این مرحله از ساخت سایت به اصطلاح پباده سازی وایر قاب گفته میشود.  


مرحله دوم طراحی وب سایت چه چیزی است؟ پباده سازی گرافیک وبسایت
بعداز اینکه در مرحله پباده سازی وایر قاب محل قرار گیری موادتشکیل دهنده وبسایت معین شد اکنون نوبت به پباده سازی گرافیک وبسایت میرسد. خواسته از پباده سازی گرافیک وب سایت این میباشد که با به کارگیری از اپلیکیشن های اختصاصی این عمل به پباده سازی وایر قاب رنگ و لعاب داده و با دقت به نوع کسب و فعالیت اینترنتی که قرار میباشد با وب سایت فعال‌سازی خواهد شد رنگ بندی و گرافیک وب سایت پباده سازی میگردد.


مرحله سوم طراحی وب سایت چه چیزی است؟ کدنویسی و نرم افزار نویسی وب سایت
پس از طی شدن فرآیند پباده سازی وایرفریم و پباده سازی گرافیک وبسایت نوبت به مرحله اپ نویسی وبسایت می‌رسد. در مرحله اپلیکیشن نویسی وبسایت هم با اعتنا به نیاز های مشتری و سبک سایتی که قرار میباشد پباده سازی خواهد شد می اقتدار شیوه های مختلفی را برای قسمت مدیر تارنما انجام اعطا کرد. برای این مراد می اقتدار از سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس به کار گرفت یااینکه یک کادر ورک مخصوص از صفر نرم افزار نویسی کرد. تصمیم اینکه این نصیب از کدام آیتم مصرف شود بیشتر به گفت و گو هزینه ها و نیاز مشتری بر میشود که مبتنی بر این فاکتور ها می بایست تصمیم گیری کرد.  


مرحله چهارم از طراحی وب سایت چه می‌باشد؟ فعال سازی وبسایت به طور بی نقص
بعداز انجام ۳ مرحله پیش از فرایند طراحی وب سایت چه می باشد به مرحله پایان عمل یعنی فعال‌ساز‌ی تارنما در بستر جهانی وب که در هرجا از عالم قابل دسترسی باشد. در مرحله انتها بعداز تهیه و تنظیم یک هاست مطلوب (برای خرید شایسته ترین هاست جمهوری اسلامی ایران قطعا نوشته‌علمی ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر کشور ایران را مطالعه بفرمایید) و تعیین یک اسم دامنه مطلوب (برای گزینش اسم دامنه مطلوب نوشته‌علمی راهنمای تعیین اسم دامنه مطلوب را از دست ندهید) وبسایت را تنظیمات کرده و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.  


وظایف یک طراح وب سایت چه می باشد؟
همانطور که پروسه یک ساخت سایت را در نصیب گذشته خواندید وظایف یک طراح تارنما به‌این بستگی دارااست که مسئولیت انجام کدام بخش را بر عهده گرفته میباشد. در واقع برای فعال سازی یک تارنما ماهر به دو مجموعه یا این که فرد نیاز میباشد، یک گروه برای پباده سازی نصیب Front-end یا این که به عبارتی صورت و ظواهر وب سایت و مجموعه یا این که فردی دیگر برای نصیب Back-end که مشتمل بر کدهای سمت سرور یا این که به عبارتی پباده سازی وساخت بخش رئیس وبسایت میباشد. در‌پی وظایف هرکدام از گروه های فرانت اندکار و بک اند عمل را به طور بدون نقص شرح میدهیم.  

وظایف یک فرانت اند Front-end فعالیت برای طراحی وب چه می‌باشد؟
فرانت اند وبسایت دربرگیرنده همگی مناطق و کدهای تارنما میباشد که در معرض رویت کرد مردم قرار دارا‌هستند و همه خصوصیت های ظاهری یک تارنما به وسیله گروه یا این که شخص فرانت اند عمل پباده سازی و ساخته میگردد. در واقعیت کل بخش های یک تارنما که به وسیله بازدیدکنندگان قابل روءیت میباشد نصیب فرانت اند وب سایت اسم دارااست.

برای پباده سازی و توسعه و گسترش ظواهر یا این که به عبارتی Front-end یک وب سایت نیاز به اپ نویسی به گویش های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT میباشد و یک گسترش دهنده Front-end عمل بایستی بدین لهجه ها اشراف کافی داشته باشد. اما معمولا در پروژه های وسیع و برای تارنما هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای داراست از یک گرافیک عمل هم برای پباده سازی بخش های گرافیکی مانند آیکون های وب سایت، تصاویر قسمت های گوناگون و تهیه و رنگ بندی تارنما به کار گیری می گردد.  


وظایف یک بک اند Back-end عمل برای ساخت سایت چه می‌باشد؟
در صدر بزارید یک توضیح مختصر در زمینه‌ی بک اند یک تارنما داشته باشیم: در واقعیت کلیه کدهای سمت سرور و کدهایی که به وسیله یوزرها تارنما قابل روءیت وجود ندارد کدهای بک اند یا این که Back-end نامیده می‌شوند. بسط دهنده بک اند Back-end یک مجموعه یا این که فرد میباشد که مسئولیت کدنویسی ساختار و ردیف های اساسی یک تارنما را بر دوش دارااست. در واقع همگی تجهیزات و عملکردهای یک وب سایت بایستی در نصیب بک اند وبسایت کدنویسی شوند. معمولا برای پباده سازی و نرم‌افزار نویسی قسمت Back-end بک اند وبسایت از گویش های نرم‌افزار نویسی Python، ASP و PHP به کارگیری میگردد.  

ابزارهای مایحتاج یک طراح وب سایت چه است؟
ابزار های ساخت سایت چه چیزی است؟ پیرو میخواهیم به‌این پرسش جواب دهیم، مطلقا بعداز قرائت تیتر این نصیب با خودتان تفکر کردید که اولی ابزار برای ساخت سایت یک کامپیوتر کار کشته میباشد! آری صحیح تامل کردید ابتدایی ترین ابزار برای طراح تارنما شدن تهیه و تنظیم یک کامپیوتر یا این که لب تاب توانمند میباشد که بتواند اپلیکیشن های گرافیکی و اپ های کدنویسی را به راحتی اجرا نماید و در طی عمل هنگ نکند تا همگی حواس طراح وبسایت به عمل اساسی معطوف باشد. در گام‌بعدی ابزار های طراحی سایت با اعتنا به مراحلی که در صدر خواندید گوناگون خواهد بود، ولی یکی وسیع ترین ابزار های طراحی سایت به عبارتی گویش های نرم‌افزار نویسی و قاب ورک های مرتبط با آن گویش میباشند که با اعتنا ذوق شخص طراح و سبک وبسایت گزینش میگردند.  

گونه های ساخت وب سایت چه میباشد؟
وب سایت ها به ۲ دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

تارنما های استاتیک
وب سایت های داینامیک
در‌پی وب سایت های استاتیک و وبسایت های داینامیک را به طور بدون نقص شرح خوا‌هیم اعطا کرد وتوضیح میدهیم که هریک در کدام سبک تارنما ها به کارگیری میگردند.  

طراحی وب استاتیک چه است؟
در بخش قبلی با فرانت اند و بک اند وب سایت به خیر آشنا شدید و دیدید که هر مورد چه وظایفی بر عهده دارا‌هستند، با این پیشگفتار به توضیح وبسایت های استاتیک میپردازیم. در وب سایت های استاتیک در واقع صرفا بخش فرانت اند عمل انجام می گردد، یعنی هرکدام از صفحه های یک وبسایت به طور غیر وابسته پباده سازی گردیده و در سرور بار گذاری میگردند.

در تارنما های استاتیک رئیس وبسایت نمی تواند محتوای وبسایت را تغییر تحول دهد و برای عوض کردن آن یا این که بایستی خویش طراحی وب را خاطر بگیرد یا این که می بایست یک طراح تارنما را استخدام نماید تا تغییراتی که می‌خواهد را بتواند انجام دهد. معمولا در طول حاضر که سیستم های رئیس محتوای بسیار ماهر همچون وردپرس روی فعالیت آمدند به کارگیری از وبسایت های استاتیک خیلی نادر شده‌است. معمولا برای طراحی وب سایت های شرکتی کوچک یا این که تارنما های معرفی که تا دوران ها محتوای آن تغییر تحول نخواهد کرد از تارنما های استاتیک استعمال میگردد.  

طراحی وب داینامیک چه است؟
وب سایت های داینامیک پویا میباشند و در ساخت وب سایت های داینامیک هر دو نصیب فرانت اند و بک اند نرم‌افزار نویسی می گردند. در وب سایت های داینامیک نرم‌افزار نویس بک اند وظیفه پویا سازی سایت را بر عهده داراست و با به کارگیری از کدهای سمت سرور اسکریپتی را پباده سازی می نماید که تارنما به طور بی نقص پویا باشد.

پویا و داینامیک بود وب سایت بدین معنا میباشد که کلیه محتوای صفحه ها وبسایت بوسیله مدیریت وبسایت قابل تغییر‌و تحول میباشد و ممکن میباشد هر روز یک کاغذ تازه با محتوای متغییر در تارنما منتشر گردد مانند تارنما های خبری یا این که خبرنامه ای که در هر روز یک‌سری خبر‌ها نو را در صفحه های نو منتشر می نمایند.  

شغل ها مربوط به ساخت سایت چه می‌باشد؟
به جز مجموعه گسترش دهنده و طراح تارنما ، اشخاص و کارهای متعددی می‌باشند که بایستی برای پیروزی یک تارنما کوشش کنند تا وب سایت متبوع در کسب و فعالیت اینترنتی خویش پیروز گردد و به درآمد های بالا دست یابد. هنگامی که میخواهید یک کسب و فعالیت آنلاین فعال سازی نمائید به جز این که بایستی یک وب سایت ماهر و خوب پباده سازی نمایید می بایست چهت نیل به درآمد اینترنتی با شغل ها متعددی در رابطه باشید. به دنبال کوشش کرده ایم برخی از مهم ترین این شغل ها را برای شما لیست کنیم:  

گرافیست
شما برای پباده سازی قسمت های گرافیکی تارنما همچون لوگو، دکمه ها، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست حرفه ای نیاز دارید.  

کارشناس دیجیتال مارکتینگ
برای داشتن یک استراتژی خوب برای رقابت با رقبای اساسی خویش در کسب و عمل اینترنتی بایستی با یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ مشورت نمایید تا بتوانید بیشترین فروش را از ترافیک وبسایت خویش داشته باشید.  

کارشناس ایجاد محتوا
برای حضور پررنگ شما در بازار کاری تان می بایست به طبع از یک کارشناس ساخت‌و‌ساز محتوا به کارگیری نمایید تا با به کار گیری از ساخت‌و‌ساز محتوای ناب بتوانید از موتور های کاوش ترافیک خیر را اخذ فرمائید.  

کارشناس seo
کسب و عمل اینترنتی سوای داشتن استراتژی های بهینه سازی محکوم به باخت میباشد براین اساس پیشنهاد میشود به طبع از تجربیات یک کارشناس seo برای تارنما خویش استعمال نمائید.  

طراح رابط کاربری
در صورتیکه میخواهید یک وب سایت جالب و مخاطب پسند داشته باشید و میان رقبای خویش یک رمز و گردن فراتر باشید به طبع از یک طراح رابط کاربری ماهر به کار گیری فرمائید. همانگونه که دیدید پیروزی در کسب و فعالیت اینترنتی فقط به پباده سازی یک تارنما محدود نمیشود و برای اینکه بتوانید در بازارهای آنلاین مقام نیکی کسب نمائید می بایست از همگی تخصص های بالا در کنار یکدیگر به کار گیری فرمایید.  


مقصود از ساخت سایت چه میباشد؟
ممکن میباشد غرض شما از ساخت سایت با غرض یک فرد دیگر از زمین تا افق مختلف باشد، وبسایت های متعدد برای مقاصد متعدد پباده سازی میشوند امروزه برای همه شغل ها و امور میگردد یک سایت فعال سازی کرد. در حالتی که یک سرچ معمولی در گوگل دوست داشتنی انجام بدید متوجه میشوید که میلیون ها وب سایت با غرض و مسئله مختلف پباده سازی گردیده اند، این وب سایت ها مشتمل بر: وب سایت های فروشگاهی، وب سایت های فردی، تارنما های شرکتی، تارنما های خبری و خبر نامه ای، وب سایت های دانشگاهی، تارنما های آموزشی و… هزاران سبک وبسایت که هرکدام هدفی گوناگون را دنبال می نمایند.  ساخت سایت چه میباشد ؟ درین نوشته‌علمی می‌خواهیم به نظارت مضمون‌ طراحی وب سایت بپردازیم و میخواهیم ببینیم برای اینکه یک طراح وبسایت ماهر شویم از کجا می بایست استارت کنیم. همینطور تاریخچه طراحی وب سایت را گزینه تحلیل قرار میدهیم و اولی سایتی که در عالم پباده سازی گردیده را معرفی میکنیم و لینک و پیوند آن را برای بازدید شما ملازمان آکادمی وبکیما قرار میدهیم. درپی شرح وظایف یک طراح وبسایت را گزینه بازبینی قرار میدهیم و ابزارهای مورد نیاز برای آغاز عمل ساخت وب سایت را معرفی می‌کنیم. پس در شرایطی‌که می‌خواهید جواب طراحی وب چه است را به خیر بیابید به طبع تا انتهای این نوشته ی علمی را مطالعه بفرمایید.  

راهنمای مطالعه:

ساخت وب سایت چه می‌باشد؟ نظارت معنی طراحی وب سایت 
ساخت وب سایت چه چیزی است از بینش ویکی پدیا:
تعریف‌و‌تمجید طراحی وب چه چیزی است به گویش بی آلایش:
تاریخچه طراحی وب سایت و پیوند اولی وب سایت عالم
تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت وبسایت ها
اینترنت طراحی صفحه چه است؟
پروسه پباده سازی اینترنت تارنما چه می باشد؟
مرحله نخستین: پباده سازی وایر کادر
مرحله دوم ساخت سایت چه میباشد؟ پباده سازی گرافیک تارنما
مرحله سوم ساخت وب سایت چه میباشد؟ کدنویسی و اپلیکیشن نویسی تارنما
مرحله چهارم از طراحی وب چه چیزی است؟ راه‌اندازی وبسایت به طور بی نقص
وظایف یک طراح تارنما چه است؟
وظایف یک فرانت اند Front-end عمل برای طراحی وب سایت چه است؟
وظایف یک بک اند Back-end عمل برای طراحی وب سایت چه می‌باشد؟
ابزارهای ما یحتاج یک طراح وب سایت چه میباشد؟
گونه های طراحی وب چه است؟
ساخت سایت استاتیک چه میباشد؟
ساخت وب سایت داینامیک چه است؟
شغل ها مربوط به طراحی وب چه است؟
گرافیست
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
کارشناس ساخت و ساز محتوا
کارشناس بهینه سازی
طراح رابط کاربری
غرض از ساخت وب سایت چه چیزی است؟
فرایند یادگیری و یادگرفتن طراحی وب سایت 
توده بندی نوشته ی علمی طراحی وب سایت چه می‌باشد؟
طراحی وب سایت چه چیزی است؟ چک معنا ساخت وب سایت 
جواب به پرسش ساخت وب سایت چه چیزی است بی آلایش به لحاظ میرسد، آری صراحت دارد در شرایطی که بخواهید به طور زود گذر به‌این پرسش جواب دهید جواب بی آلایش ای خواهد داشت، در پی تعریف‌و‌تمجید ویکی پدیا از ساخت سایت را قرار دادیم:

طراحی وب سایت چه است از نگرش ویکی پدیا:
طراحی سایت به مهارت ساخت‌و‌ساز و فعال‌سازی صفحه های اینترنت گفته می شود. گروه برنرز لی، اختراع کننده اینترنت، با برپایی یک وب سایت اینترنت در اوت ۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه خالقٔ اینترنت در تاریخ نگاشت. وی در اول اینترنت سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای نشانی اینترنتی (پست الکترونیک) به کارگیری کرده بود.

ابتدا، وبسایت‌ها با کُدهای بی آلایش HTML نوشته می‌شدند، سیرتکامل‌ای از گویش آرم‌گذاری که ساختار معمولی‌ای به اینترنت گاه‌ها می‌اعطا کرد، دربرگیرنده سرتیتر و گزاره، و توان لینک و پیوند دادن به نشانی‌های دیگر از روش ابرپیوند. در مقایسه با نحوه‌های دیگر، این‌راه جدید و متفاوتی بود که یوزرها به آسانی می‌توانستند با یک مرورگر، برگه‌های گره خورده را بگشایند.

با پیشرفت اینترنت و هنر پباده سازی آن، گویش کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا این که اچ تی ام‌ال، پیچیده‌خیس و پرانعطاف خیس شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای اکران نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی گزینه استعمال خطا، برای دکوراسیون‌های نهفته در ورقه‌های اینترنت قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری اینترنت یا این که «CSS»، طرز خطا پباده سازی با جدول‌های نهفته در کاغذ از گردونه بیرون، و به مکان آن استعمال مطلوب از گویش کمکی «CSS» جایگزین شد.

 

 

 

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 23:09


5 تا از برگزیدگان کادر ورک های php در سال 2016 (laravel , symfoy , codIgniter , yii2 , phalcon ) می‌باشند که در‌این نوشته‌علمی قصد دارم اینارو به شما معرفی کنم و خصوصیت های طراحی سایت  هریک را براتون تشریح کنم .

php دوستداشتنی ترین گویش اپ نویسی سمت سرور (server side) در دنیاست که به طور متن گشوده یا این که open source می‌باشد که قاب ورک های زیادی دارااست.  

شاید خیلی ها این پرسش براشون پیش بیاد که‌این گویش بوسیله چه کسی یا این که چه شرکتی پشتیبانی و مشکلاتش بر طرف میشه  که در پاسخ این پرسش بایستی بگم عموم ! مطمئن باشد در‌حالتی که مشکلی گزارش بشه در سریع ترین دوران ممکن بوسیله خویش عموم حل میشه و در‌این تعدادی سال اخیر هم به نیکی اونو توسعه و گسترش دادن که آخری ورزن آن php7 میباشد .

php یک گویش نرم افزار نویسی ناپخته میباشد که هیچ چارچوب مشخصی ندارد و نرم افزار نویسی با آن تماما صلیقه ای میباشد اما امروزه گسترش دهندگان نیاز به ساخت و ساز سایت های پیچیده و نرم افزار های اینترنت دارا هستند که مطمئنا در صورتیکه فارغ از چارچوب و ساختاری معلوم کد نویسی نمایند به طبع به نقص‌ بر می‌خورند .

به همین استدلال برخی از توسعه و گسترش دهندگان قاب ورک های کاربردی برای این لهجه نرم افزار نویسی ساخت کردند که در‌این نوشته‌علمی قصد داریم 10 تا از برگزیدگان های آن در سال 2016 را برای شما معرفی کنیم . 

در حالتی که با معنا قاب ورک شناخت ندارید این نوشته‌ی‌علمی رو بهتون توصیه می کنم : شناخت با قاب ورک و غرض از به کارگیری آن  

1. کادر ورک لاراول
لاراول (Laravel) یک کادر ورک با معماری MVC میباشد که بوسیله  تیلور اوتول (Taylor Otwell) ساخت‌و‌ساز گردیده. طبق لحاظ سنجی ها این قاب ورک دوستداشتنی ترین کادر ورک سال 2016 تعیین شده‌است . مزایای ایم قاب ورک به شرح ذیل میباشد :

ساختاری منظم و تماما شی گرا
قابلیت و امکان ماژولار (composer - bundle)
معماری mvc
منفعت مندی از ORM با اسم Eloquent با عملکرد و انعطاف چشمگیر
اجرای آسوده روندهای معمول مانند احراز نام و نشان و ارسال نشانی اینترنتی و ...
دارنده template engine
انجام آزمایش از همه مناطق با دستورها بی آلایش

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 22:37